Dit was het GKO-feest op 08.06.26
Dank aan iedereen om erbij te zijn! Het was fijn om zoveel nieuwe gezichten te zien!
We bespraken er de beslissingen over de werkingsmiddelen en convenanten in Gent, we gaven het woord aan de Gentse Cultuurraad en hoorden tien interessante pitches uit de cultuursector. De presentatie vinden jullie bij 'documenten' op de GKO-website en foto's vinden jullie hieronder.
Bedankt @giftshop.gent voor het hosten, bedankt Alfie van @natureahead voor het heerlijke eten, bedankt Holst voor het magische, intieme concert! En bedankt aan @firaselhallak voor het visueel vastleggen van deze avond.
Bedankt aan het Petit Comité en iedereen die meegeholpen heeft!